Sayfalar

14 Mart 2010 Pazar

Body Buildingle Kilo Verme Maceram


3 aylık spor salonu deneyimimden sonra açıkça söyleyebilirim ki gerçekten işe yarıyor. Şöyle ki, modern diye adlandırdığımız yaşamımızın bize getirdiği pek çok şey yanında hareketsizlik de var. Bu da fast food yiyeceklerle birleştiğinde büyük bir kilo sorunu ortaya çıkıyor.

Ben de 182 cm boyunda 112.9 kiloyla 3-4 ay önce bodye başladım. İlk hafta inanılmaz kas ağrıları çektim çünkü vücut daha hamdı ve tabiri caizse vücut bu aktivite karşısında şaşırıp kaskatı kesilmişti :) ancak 3. kez spor salonuna gittiğimde ağrılarımın gitgide gittiğini hissettim. Herhalde vücudum onun yararına bir şeyler yaptığımı anlamıştı.

Antreman girişinde 10 dk yürüyüşle başladım. Sonra sırasıyla kanat,göğüs,omuz,arka kol,ön köl vs gibi antremanları yaptım. Ardından 5x30 set mekikle antremanı tamamladım ve 15dk daha koşu bandı. 1 ay böyle devam ettim daha sonra antreman programım bir gün kanat-göğüs-kol, bir gün omuz arka kol olarak değişti ama her antremanımda giriş ve çıkışta koşu bandı ve çıkışlarda mekik mutlaka vardı. Girişte 15dk hızlı tempo yürüyüş ve koşu karışık, çıkışta 30 dk hızlı tempo yürüyüş ve koşu yaptım. Şimdi 102.9 kiloya düştüm. Üstelik yemeğimden de çok kısmadan!! Yemediğim tek bir şey bile yoktu İskender Kebap da buna dahil.

Kahvaltımda 1 yumurta 2 bardak az şekerli çay 2-3 dilim kepek ekmeği peynir zeytin yedim. Öğlenleri yapıyordum genelde kahvaltıyı o saatlerde kalktığım için. Sporu ya kahvaltıdan önce ya da sonra yapıyordum günlük planım dahilinde. Sonra okula gidiyordum zaten orada arkadaşlar vs olduğundan yemek yemek aklıma dahi gelmiyordu çay kahve içiyorduk sadece. Çok acıkırsam da ekmek arası döner veya ne bileyim poğaça türü şeyler yiyordum 1 ya da 2 tane. Akşam eve geldiğimde saat on falan oluyordu ki bu saatte yediğim yemek de direk yağ idi vücuduma. Bende bol limonlu yağsız marul salatası ve yoğurt yiyordum canım tatlı istiyorsa da mevsimin meyvelerinden tüketiyordum. Akşam 20.00 dan sonra bir şey yememeye özen gösterdim.

Sıkı bir diyet yapsaydım şu an 20 kilo rahat vermiş olurdum. Ama ben yavaş yavaş vermek istiyorum ki sonra birden almayayım. Az az yiyorum ki vücut hiç yememeye değil az yemeye alışsın ki bu alışkanlık ömür boyu sürsün kilo almayayım..

Son bir hafta içinde spor yapamadım ancak yeme alışkanlığımı aynen sürdürdüm hatta bir gün abarttım da iskender kebaplar akşama tantuniler falan. Bugun kantardaki sonuç da şuydu: 1 kilo daha vermişim.

Bu benim yaşadıklarımdı eminim ki her insan bunu başarabilir. Benim yaptığımı siz de yaparsınız uzun bir sürede ama sıkıntı çekmeden kilo verebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder